4.10.06

IIK IHANAA!!!

Tämän parempaa postia ihminen tuskin voi saada :) Ihana Salainen Ristipistoystäväni on tehnyt minulle tämän!! On niin, niin ihanaa saada jotain ajatuksen kanssa juuri minulle tehtyä. Mukana oli kauniisti kurpitsoin koristeltu kirje, jossa luki, että malli on Bent Creekin, yhden lempparijenkkisuunnittelijoistani :) Olen aivan samaa mieltä lokakuusta, yksi vuoden parhaista kuukausista! Ja saapumispäivä oli taas täydellinen, ihana hetki kiireistäkin kiireisemmän päivän keskellä.

Ihana kurpitsa, ihanalle pellavalle ihanan kauniisti pisteltynä, ihanasti viimeistelty muistikirjan kanteen, ihana ruutunauha kiinnitetty kirjan väliin vielä merkiksi, ihana on ihana sana :) Kuoresta saan kaiken lisäksi uuden postimerkin kokoelmaan :) Tuhannesti kiitoksia, miten osaatkin lähettää niin minun näköisiä yllätyksiä? Olen kauan ajatellut, että ihan oikeaa päiväkirjaa voisin taas pitää, että olisi vanhana mitä lukea :) Tähän aloitan sitä kirjoittamaan.

Today I received this wonderful notebook from my Secret Stitching Friend. I LOVE it! She stitched me this beautiful pumpkin from Bent Creek, which is one of my favourite US designers. The design is finished to the notebook very carefully and beautifully, it absolutely made my day :) Thank you thank you thank you!

4 comments:

Anonymous said...

Oih, kaunis! ^^

Anonymous said...

Voi kun olen täällä ihan hämilläni kehuista. Olipa mukavaa että pidit kirjasta!

Anonymous said...

Outi puhuu asiaa. ;-)

Shell said...

a great idea for a swap.I can see why you love it.